duminică, 26 decembrie 2010

Chapter VI-part II( Loving you tonight! Another you every night)





Am sarutat-o in continuare, caci nu mai conta ce faceam. I-am desfacut bluza mai mult de nervi. Vruiam sa vad daca era la fel cum o stiam, dar in acel moment am incremenit, aducandu-mi aminte ca ma prasise pentru altu’. Am sarit de pe canapea aproape total dezgustat. Am inghitit in sec, dupa care am fugit sa ma incalt, luandu-mi telefonul.Incercam sa o sun pe Lexy, dar de fiecare data imi respingea apelul.Incepusem sa ma enervez.
Am plecat sa o caut, dar in zadar.Habar nu aveam unde putea fi asa ca am apelat la singura persoana care putea sti ceva-Angelo.
-Hey, Angelo.
-Ooo buna Christian.Cu ce te pot ajuta? Eu i-am spus lui Mark ca a inceput sa imbatraneasca, darn u vrea sa ma creada. Ce ti-a mai facut?
-Nu e vorba de el. Poate nu o sa-ti vina sa crezi dar cea care ma intereseaza e fiica ta.
-Asta da soc. Aproape puteam sa ii vad zambetul prin telefon. Ce e cu ea?
-Pai problema e ca a plecat din apartament. Si-a luat lucrurile si habar nu am unde e.
-Da de ce te intereseaza unde e? De unde atata grija? Voi nu va ciondaneati tot timpul. Il simteam sa vorbeste ironic si probabil banuia sa situatia intre mine si blonda se schimbase.
-De fapt am zis asta doar ca sa te anunt intr-un mod cat mai subtil ca a incalcat termenii intelegerii.
-A da Chris, stiu. Nu-i nicio problema. Poate a fost o greseala sa va obligam sa locuiti impreuna.
-Poftim? Am intrebat surprins din doua motive: unu-stia deja si doi-“nu-i nicio problema”, “a fost o greseala”. Pentru numele Lui Dumnezeu cum sa nu fie nicio problema? Unde era Lexy? Asta ma interesa si in plus ei erau parinti, cum sa greseasca? NU! Ma opuneam acelei gandiri. Nu a fost o greseala. Poate ca Lexy era nebuna sin u ne intelegeam prea bine, dar trezise in mine unele lucruri care dureau acum ca plecase. Nu stiam ce e, dar stiam ca imi placea mai mult cand o aveam aproape.
-Chris, baiete, stiam ca Lexy a plecat. A fost aici mai devreme. Vruia doar sa-si ia “la revedere” .
-Dar unde pleaca?am intrebat uimit si in acelasi timp nervos. Nu puteam sa o las sa plece.
-Scuza-ma dar nu-ti pot spune. I-am promis ca nu va afla nimeni unde e.
-Hai Angelo, doar nu crezi ca m-as duce dupa ea. Era o pura curiozitate. Uneori era bine ca stiam sa mint.
In acel moment a ras scurt.
-Stiu stiu, ai face asta doar in cazul in care ai iubi-o, lucru ce e imposibil la voi doi. Asa-i?
Nu stiam de-a ce se joaca si ma intrigau cuvintele sale.Nu, eu nu o iubeam pe Lexy. Pur si simplu o vruiam inapoi. Poate ca imi era dor de ea ca de o sora. Cateva lucruri in capul meu se contraziceau- nu mi-as fi sarutat niciodata sora si nici n-as fi dorit-o asa cum o doream pe ea, dar am preferat sa raman la stadiul acela de negare.
-Da asa e. Sa inteleg ca tot nu vrei sa-mi spui?
-Pai nu are rost din moment ce oricum presupun ca te bucuri ca a plecat.
Vruiam sa-i string in telefon ca o vruiam inapoi sau cel putin sa pot pleca cu ea. Dumnezeule stiam ca asta imi doresc, dar cuvintele mi se opreau in gat. Pur si simplu teama de a mai recunoaste o data in fata cuiva ca pot iubi din nou ma acapara. Mai facusem o data greseala cu Zoey si nu-mi permiteam sa mai sufar inca o data.
-Nu pot spune ca ma bucur, Angelo, dar pot spune ca mi-e indiferent.
-Ei, cam acelasi lucru. Pai ma bucur ca am discutat, dar trebuie sa te las. Am ceva treaba.
-A ok. Scuza-ma daca te-am deranjat.
-Nu-i nimic. La revedere.
-Pa pa.
Dupa ce mi-a inchis am simtit un gol imens.Numai ce ajunsesem la apartament care inca mai avea mirosul ei in aer. Stiam ca acolo o lasasem pe Zoey in urma cu 2 ore si speram sa fi plecat deja.
M-am descaltat si cum am ajuns in living am zarit lumanari aprinse peste tot. Speram sa fie Lexy. In momentul in care am intrat in dormitory pe patul in care dormise EA, acum se afla Zoey imbracata doar in lenjerie intima rosie. Bleah, uram rosul.
-Ce cauti aici? Am intrebat-o dezgustat.
-Te asteptam. Te-ai calmat? In acel moment s-a ridicat si a venit sa se agate de mine.
Avea corpul la fel de frumos si intradevar ii statea bine in rosu, dar mie imi repugna atat culoarea cat si atitudinea ei.
-Nu, nu m-am calmat. Crezi ca-mi poti face favoarea sa pleci si sa ma lasi singur.
-Nu, nu cred ca pot.
-Dar nu a fost o intrebare, daca cumva nu ai sesizat.
-Nu conteaza ca nu a fost o intrebare, am facut-o eu sa fie.
In acel moment a inceput sa se frece de mine. Nu pot spune ca imi displacea. Sunt barbat si clar jocurile astea fusesera preferatele mele in viata si ea cu siguranta isi amintea asta. Mi-a desfacut camasa si am inceput sa o sarut salbatic. In acel moment si-a incolacit picioarele in jurul taliei mele. Instant mi-am adus aminte de blonda. Din acea clipa n-am mai stiut daca faceam sex cu Zoey sau dragoste cu Lexy.
Timp de doi ani am trait cu aceeasi nedumerire.



Dupa 2 ani:

Eram inca la Patron Tequila, iar Maureen striga dupa fete sa ma lase in pace. In acest timp o inselasem pe Zoey de nici nu mai stiam numarul, iar ea devenise posesiva si geloasa. Eram logoditi, caci nu scapasem de prostia ei de a-i cumpara un inel. Mi-am trimis cea mai de incredere tarfa de la bar sa i-l cumpere si i l-am trimis pe sofer. Stiam ca daca ma duceam in acea zi acasa imi facea capul calendar in legatura cu gestul mu nesimtit. Tocmai din acest motiv am decis sa mai raman vreo 3 zile pe la bar si sa ma distrez cu fetele, care nu ma intrebau de nimic si care ma satisfaceau in orice mod posibil. Pe cea mai tanara dintre ele o botezasem Lilis pentru ca ma ducea cu gandul la EA si incepusem sa caut la fiecare tipa cu care aveam de-a face cate ceva care sa-mi aminteasca de Lexy. Cele mai putine asemanari gaseam la Zoey, de care deja ma plictisisem. Incepeam sa cred ca poate daca i-as da bani si un gigolo m-ar parasi din nou. In acele momente nici ca imi mai pasa. Incepusem sa beau si sa ma imbat de fiecare data cand eram la bar, lucru ce ma determina da dorm acolo peste noapte.
Tata se multumea cu faptul ca eram logodit si cred ca o iertase pe Zoey, iar Maureen era singura care stia adevarul in legatura cu ceea ce mi se intampla si singura cu care putea sa vorbesc si la care sa ma plang. Cat despre Angelo, nu puteam spune decat ca relatiile se racisera si nu stiam tocmai de ce. De Lexy (despre care ma durea sa vorbesc) nu mai auzisem absolut nimic. Niciodata nu am mai vazut-o de atunci…

5 comentarii:

  1. oh Doamne ce trist:|...
    off trebuia sa apara Zoey8-)..pacat k a ramas cu ea desi nu o iubeste:|..cand putea sa fie liber si sa se "distreze" cum vrea fara sa-i mai ceara nimeni socoteala.
    oricum super scris:d..sper doar s-o regaseasca pe Lexy!8->
    sper k nu se termina aici:-W...
    Spor la scris!:*

    Mada;x

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu se termina aici, normal :))
    Ms oricum ca o citesti >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. wow ... nu ma asteptam la asta .... ma gandeam ca poate pana la urma va afla unde e Lexy si se va duce dupa ea ... dat oricum imi place mult capitolul ....abea astept nextul ...

    RăspundețiȘtergere
  4. O sa-l postez cat de curand.
    Multumesc:*.

    RăspundețiȘtergere
  5. Zoey ma calca pe coada :-L tampita!
    Trist capitolul,nu imi place sa vad cum a ajuns Chris.

    RăspundețiȘtergere